İlk trimester bulantım çoktu ama hiç kusmadım. Ve ilk trimester daha cok yedim mide bulantım bastırılsın ve bebek iyi beslensin diye. Şimdi iştahım kesildi bebek beslensin diye yiyorum. Uyku ataklarım başladı yine. tatlı da tuzlu da yiyorum. Ama çok aramıyorum. Bir kız bir erkek dendi ama bakalım 2 hafta sonra belli olacak