Aysnrplt tabi ilk lekelenmeyi gördüğümde ben de ağlamıştım çok korkmuştum ama her yürüyüşt olduğunu anladım, hatta eşim senin kahverengi leke gelmiştir gene diyordu. Doktorumun dediği gibi 24. Haftadan beri hiç gelmedi şu an 37. Haftadayım. Siz lekesizce bu haftalara gelirsiniz insallah 😊