alevgu Dün öğleden sonra aşının ilk dozunu vurundum gece ağrıdan hiç uyuyamadım 24 saat geçti üzerinden ama kolumu kaldıramıyorum 😒 hırka vs falan bile giyip çıkartamıyorum kolum sabit bir şekilde kaldı böyle olan var mı çok canım acıyor
buse76 alevgu bende dün oldum 12 saatten sonra başladı ağrısı bende şuan hala var ama dayanabilecek bir ağrım var benim şiddetlenir mi bilemem
bebisleben alevgu ilk dozda ağrı fazla oluyor ben rahat 1 hafta kolumu havaya falan kaldırıp üzerine yatamamıştım 2.dozda daha kısa sürmüştü 3 gün falan
42havvanur alevgu ben carsamba gunu ilk dozu oldum asla agrim falan olmadi sanki igne yapilmamis gibi yani kolum rahat hareket ediyor agri ates vs yok
alevgu buse76 ben de 3 gibi yaptırdım eve geldim yemeğimi falan yaptım rahatça ama gece çok uyandım zonklamasına bugün de kolumu hiç kullanamıyorum sadece alt kolumu aşağı yukarıya yapabiliyorum o kadar omuzum iptal durumda inşallah seninki ağrısız devam edip geçer 🙏🏻
aliceverney Bende dün sabah olmuştum 30 saat geçti henüz bir şey hissetmiyorum hafif bir ağrı o kadar
alevgu aliceverney hay maşallah daha da olmaz inşallah ağrısı 🙏🏻 ağrının geçmesi ya da hafiflemesi için bir şey yapılabiliyor mu acaba
buse76 alevgu buz koyabilirsin ara ara o rahatlatır zaten bu aşılar 2.3. Gün zorluyormuş ilk gün bişey yoktu benimde inşallah ikinci doz kolay geçer
minikcivciv89 alevgu bana parol icebilirsin ateşin falan çıkarsa demişti ebe şükür benim ağrım çok azdı
alevgu minikcivciv89 aa bana ağrı kesici önermedi söylemedi yani sadece sıcak tut soğuk değmesin dedi sıcakta tuttum ama bana mısın demiyor
alevgu buse76 teşekkür ederim deneyeyim 🙏🏻 inşallah kolay geçer. Normalde canı az olan biri değilim ama kolumu kullanamamak çok can yakıcı bir durum olmaya başladı
alevgu bebisleben hadi ya nasıl yaptınız peki ben çok pardon ama lavaboda bile zorlanıyorum kolumu oynatamadığım için 😒
bebisleben alevgu mümkün mertebe ağırlık vermeyin o kolunuza ani hareketlerden kaçının üzerine yatmayın biraz nazik davranınca geçiyor
alevgu hicrankvckk çok geçmiş olsun gerçekten berbat ötesi bir de sürekli ağrı sızı çarpıntı yaşadığım sürecin üstüne gelince neye uğradığımı şaşırdım