aysetutucu Sol göğüs ağrısı yaşayan var mı , böyle batma çekilme gibi sürekli olarak değil ara sıra , bazen de göğüs tamamı yada göğüs üstü yumuşak nokta , ay benım ağrıyor batıyor bazen neden bilmiyorum ekg çektirdim temız çıktı muayene temiz çıktı
zey55 aysetutucu 22+3 arada banada oluyor sanki kaburgalarım etime batıyor gibi ama muhtemelen organlar sıkıştığı içim oluyor olabilir
aysetutucu zey55 benım de oluyo genellikle sol göğsüm ( Meme ) Yanı 😅 Ama sağda da olabilir bazen , hafif yanıyorda anlamadım valla 🥹🙂↕️
aysetutucu kavalakurabiyesi Ekg çektim çarşamba günü muayene de oldum , her çarpıntım olunca da ayriyeten ekg çekiliyor temiz çıktıı