Selam arkadaşlar, ben 34 yaşında ilki küretajla sonuçlanan şuan ikinci gebeliği normal ilerleyen bir anne adayıyım. Haberi öğrenince sadece kendi aileme söyledik onu da eşim söyledi ben kimseye söylemek istemedim ilk üç ay. Ama kendi ailesinden eşim bile çekiniyor. Eşimin ailesinin nazarından çok korkuyorum açıkçası. Ama daha fazla içimde tutmak istemiyorum, herkese söylemek istiyorum. İnstagrama atmak istiyorum. Yine de korkuyorum şuan bebeğim 18+4 günlük. Sizce ne yapayım ne zamana kadar saklayabilirim zaten 20 si bayram görünce anlarlar, çünkü bayağı belli karnım, 16 martta da detaylı ultrasonum var. Söyleyeyim gitsin mi. Ne diyorsunuz, siz ne zaman söylediniz? Korkuyorum da bir yandan öfff :( tehlikeli süreç bitti mi sizce?