Selamlar asilama tedavisiyle hamile kaldım 13uncu haftaya girdiği gun kanama yasadim hastanede kan uyusmazligindan oturu igne yapıldı bikac saat sonrasi kanamam çoğaldı ve bebegin plasentasinin aşağı yerlesimli olduğunu öğrendik kanama 3 gun surdu 14+4 teyim suan bidaha böyle kanama yasarmiyim ne yapmam gerekir sizce