pasalarim50_ 7 aylıkken reflü başladı şuruplar fayda etmedi doktor en son lansor verdı kullanıp fayda gören var mı sürekli kusuyo kendi yemek isterse bile kusuyo tükendim psikolojim bozuldu
almila1723 pasalarim50_ lansor normaldede çok sağlıklı bir ilaç değil. Gaviscon ve sodayla idare etmeye çalışın bence
emir1885 7 aylıkken benimde oğluma verildi Bir ay kullandık hatırladığım kadarıyla yarısıydı sanırım kusma için değilde bronşiolit oluyordu sık sık reflü olabilir Denilmişti