Arkadaşlar 20 haftalık gebeyim . Ama bugün aşırı karnım sertleşti ve kasıldı sürekli ilk kez böyle oluyor . Sabah başladı karnımda bebeğim kendini kasmaya akşam oldu hala devam ediyor çok kötü rahmimde basınç hissediyorum mide bulantımda başladı . Yani normal mi bunlar bilemiyorum