Hanımlar 2. Hamileliğim kızımda süt sağma pompası kullanmadım doğmadan önce krem vsde kullanmamıstım kızım ememedi mastit oldum emdiğinde de göğüs uçlarım aşırı yara oldu kanadığı için ağrıdan emziremedim hamileykenden krem kullanmaya baslayıp faydasını gören var mı ve
Hangi göğüs pompasını almalıyım hangisinden memnunsunuz
Göğüs ucu kremi hangisini almalıyım yada neler kullanmalıyım kaçıncı haftadan itibaren kullanmam gerekli? Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden🌸🌼