sdfbzdg Doğur diyen neye göre diyor acaba? Tıp biliminin doğruladığını biz neye göre inkar edeceğiz? Allahın dediği olur orası ayrı ama şöyle cahil yorumlara kulak asmayın lütfen beklemekle olmuyor, bunun yasal bir haftası var. Size çok fazla zaman da vermeyeceklerdir, sonrası suç da teşkil ediyor, bir anomali olmadıkça gebeliğe devam etmek durumundasınız. Bebeğini 6.ayında sonlandırma ile kaybetmiş bir anneyim, hacı hoca alim diyenlere tepem atıyor cidden, yaşamayan bilmez, kimse sınanmadığı konuda da yorum yapmamalı. Ama bu olayda öğrendiğim şey, doktorlar durduk yere böyle bir seçenek sunmuyor, veriler üzerinden konuşuyor, mantıklı düşünmek lazım. Tabii ki şu an hangisinden vazgeçeceksiniz, böyle bir seçim yapmak kolay mı ama hepsini kaybetme riski var sonuçta, doktorlar bunu görerek size bir şeyler söylüyor. Karar sizin, ama kimi yerde ikiz bebeği bile besleyemiyor bünye, dört tanesine nasıl yetecek?