İkili test normal çıktıysa her şey üçlü testte istiyorlar mı doktorlar?
Bebek10 bende istemediler
Bebek10 yaptırmak zorunlu değil zaten. Ben yaptirmadim 2liden sonrakileri
ilaydaltan teşekkür ederim