Konya şehirde sezeryan oldum ilk başta özel eşyaları bırakıp ameliyat bekleme odasına alınıyorsun saatlerce habersiz beklemek kötüydü. ameliyat sıkıntısız oldu sonrasında bebeğimi gösterdiler dikiş atıldıktan sonra bekleme odasına alındım yaklaşık 30 dk sonra filan odaya gittim. hemşire ve hasta bakıcı kısmından emin değilim 10 üzerinden 6 verebilirim yemekler her zamanki hastane yemeği süper değil malesef