user85 bende gittim Hasan urcuya sakin ve güzel anlatıyor herşeyi detaylı ultrason verdi 2 tane sonra rapor olarak anlattıklarını yazılı bir şekilde verdi zaten unutuluyor söyledikleri hemen yazılı olması çok iyi onun dışında muayene ederken video var CD şeklinde onuda veriyor eşin yanında olmazsa onu evde izleyebiliyorsun çok iyi oluyor ben çok memnun kalmıştım