Kızlar merhaba,
Gebe kalmak isteyenler için tavsiyeleriniz nelerdir?
Ve ilk belirtiler sizde ne olmuştu?
Benim reglm düzensiz ocak ayının 3ünde olmuştum şimdi mart 3 olması gerekiyor ama benim yaklaşık 1 1,5 haftadır karnımda regl ağrıları gibi ağrılar var ara ara gelip geçen ağrılar sırt ağrısı yorgunluk ve bişey yapasım gelmiyor hiç ilk defa göğüslerim de çok hassaslaştı ve şişti ne yapmam gerekiyor sizce beklesem mi test yapsam mı? Ocak ayında reglm erkene gelmişti 7 sinden 3 üne gelmişti acaba diyorum yine öyle erkene atmış ve ben olmamışsam?