Kızlar ikinci gebeliğim. Gebeliğimin başından beri çok sıkıntı yaşadım. Önce bronşit oldum, sonra böbrek ağrım oldu bebeğin baskısından dolayı bir ay yatarak böbrek sancısı çektim.. Sonra acil stent takılması lazım dediler takıldı. Stente bağlı enfeksiyon oluştu 3 aydır yatıyorum. Sürekli böbrek ve kaşık ağrım oldu her gün.. İdrarda zorlanma yanma batma kanama da cabası.. Anlayacağınız gerçekten çok zorlandım.. Geçen hafta doğum sancılarım başladı 35 haftalık idim, ciğer geliştirici vuruldu iki günde sancılar durduruldu ve çıkış yaptım.. Dün nişanım geldi ve açılma 2cm imiş.. Şu an böbrek ağrım sancım var çünkü Stente rağmen yine böbrek büyümüş ama doğum sancım yok.. Dr doğum sancın olunca ya da suyun gelirse gel dedi.. Bebeğin Küvöze gireceğini sanmıyorum kilosu iyi dedi.. Bugün tam 36 olduk.. Size sorum şu.. İlla normal mi olmalı.. artık psikolojim doğum başladı mı bu sancı böbrek mi doğum mu doğumda ne olacak korkusundan mahvoldu bitti. Size şu kadar diyeyim doğurunca bebeğe kavuşacağımızı bile unutuyorum o kadar canım yandı ki şimdiye kadar. Sezaryen istesem hata mı etmiş olurum bilmiyorum. Bana bi akıl verin lütfen. Bitmiş tükenmiş yok oluyormuş gibi hissediyorum..