melisasak35 busratsd ilk oğlum 41+6 da gelmek bilmedi zorunlu doğdu ikinci oğlum 37+da ilk doğumdan kaynaklı mecbur sezaryen oldu
hizlivecocuku busratsd benim gözlemlediğim kadarıyla ilk bebişi 40+ da doğuranlar ikincileri de geç geliyor ilkini 40+6 da zorla doğurttuk ikincinin yarın 39. haftasına gireceğim hâlâ beklemedeyim ne vardı kendi sancılarıyla 38 de gelselerdi 😅
rabiadumanb hizlivecocuku benimde ilk doğumum olacak 39+1 deyim bekliyorum bende hala gelen giden yok 😂
emine4224 busratsd ilk oğlum 39+5 ikinci oğlum 39+5 aynı zamanlamada oldu benimkiler😂 bugün doğum yaptım daha