Bugün kan testi verdim 8. Gün idrar testi yaptım ve gözle görünen belli pembe silik çizgi bu sabah kan vermeden tekrar yaptım ama beklemiş idrar değildi yani ilk tuvalet değildi 8. Gün yaptığımdan daha silik çizgi çıktı. Kan sonucumda 13.3 gibi bir değer çıktı. Doktor düşük ama gebelik yok diyemem varda diyemem kimyasal olmuş olabilir dedi. Pazartesi gel tekrar kan ver artış olmuşmu bakarız dedi. Kaliteleri de 4 AB ve 3aaydı.sizce artma ihtimali var mıdır. Bana sorarsanız hiç umudum yok.