pembeayakkabilikiz Kızlar 36+4 haftalık olduk bi kaç gündür göbeğim düştü asagıda hıssedıyorum yumuşadı göbeğim sizce normal mi bu göbeği düşen var mı 😃
Busranur_mnts pembeayakkabilikiz benim 37 haftada düşmüştü 2 3 parmak boşluk oldu hissediyodum 37+6da doğurdum 🤭
pembeayakkabilikiz 3oglanannnesi ay gerçekten mı annemde öyle dıyor akşamlık sabahlık olmuşsun dıyor ama bana erken geldı 37 yi atlamak çok ıstıyorum
pembeayakkabilikiz 3oglanannnesi benım ilk kızımda 36+0 da doğdu o yüzden bunun 37 ye ilerlemesini ıstıyorum
3oglanannnesi pembeayakkabilikiz 37 ye gelmiş ama 2 gün kalmış durur daha o kadar geçer bile belki de
pembeayakkabilikiz Busranur_mnts yaa benımde ıste annem gelmeden bir gün önce bosaldı gobegım üstü şu an yumuşacık 3 gün oldu Insallah 38 haftaya yakın barı gelır bebegım 😊
iremakkent Busranur_mnts bende şuan 37+5 gobegim aşağı inmişti ztn ama bugün üst tarafta boşluk oluştu
kif @pembeayakkabilikiz nasıl anlaşiliyor benimde karnımda yumuşama var ama göbeğin düşüp dusmediğini anlamıyorum 36 haftalık olduk uzun zamandan sonra yien Reflü gastrit başladı
pembeayakkabilikiz kif gobegın üst kısmı benım 2-3 parmak asagı ındı orasıda şişti ama şu an yumuşacık
pembeayakkabilikiz Eco111 gobegım üst kısmı bosalıyor asagı ınıyor şu an benım gobegımın üst kısmı 2-3 parmak asagı indi
Busranur_mnts pembeayakkabilikiz inşallah canım sadece doğumum yaklaşma belirtisi o ne zaman olacağı belli olmaz yine de hazır ol sağlıkla gelsin🥰