surpriz_anne Merhaba annelerimiz 🌺 cinsiyet kaçıncı haftada belli oluyor? En net şekilde belli olduğu hafta kaç? Karışıklık olması beni biraz ürkütüyor da 🥰
ikinciyesekeranne surpriz_anne oğlumda 12+3 de erkek ama net değil dedi değişmedi, bunda da 12+4de kız ama net değil dedi bakalım inşallah değişmez
fgormez Bence 16 ve sonrası öncesinde değişme durumu daha sık oluyor insan ister istemez alışıyor sonra değişince tuhaf oluyor
dalyaluna35 11-12 de normalde belli oluyor ama doktorunuza bagli gorme acisindan. Ilk gebeligimde ben 12. Haftada öğrendim doktorum soylemisti fetal dna nin sonucunu 13. Haftamda aldim Doktorumun dedigi cinsiyet dogru çıkmıştı.
beautiful_ surpriz_anne ilk gebeliğimde 16 da erkek demişlerdi öyle oldu ama bunu ne zaman öğrenirim bilmiyorum yarın 17+0 olucaz
aogoya beautiful_ yaaa nasıl yani 😳 17 oldunuz ve gidip cinsiyet öğrenmediniz 😅😅 ya benim çok sabırsızım 🫠🫠 ki 3. Çocuğum aslında 😂😂 ama merak ölcem tam 16 da randevu aldım 2 hafta sonra geçmek bilmiyor
beautiful_ aogoya öğrenmedim 😂 eşim ben biliyorum kız diyor he dedim bakalım ne zaman gidicem şuan saldım sağlıklı olsun yeter
aogoya beautiful_ 2. Hamileliğiniz mi peki 😅 bende 2.de 21. Haftada gitmiştim cinsyeti öptenmiştim Ama 3te böyle olmadı merak ediyorum 😅
sumd İlk bebeğimde 15. Haftaya kadar erkeğe benziyor dendi 15 te kız denildi şimd 2. De 10 haftalığız merakla bekliyorum
cicek123s surpriz_anne kendini göstermiyor ya bacakları kapalı ya da kordon oluyor tahmin yok malesef . 4 kez gittim öğrenmek için artık pes ettim 😅