Merhabalar herkese. 10.hafta itibariyle doktorum fetal dna tarama testini yaptırmamı önerdi. Birkaç yerden fiyat aldım ancak İzmir’de bu testi yaptırmış, memnun kalmış annelerden de fikir almak istedim. Görüşlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum ❤️