bsraasl Bende karcher sc3 var, yer silerken falan haliyle yüksek buhar suya dönüşüyor ve hafif ıslak kalabiliyor. Yer siler gibi düşünün mopla. Buhardan beklentisi ne insanlarım bilmem ama bana normal geliyor bu şekilde olması. İlk kullanacağınız zaman bir lavaboya veya leğene tutmanızı öneririm, o zaman su veriyor makine ama sonrasında normal buharlı çalışma sistemine devam ediyor.