Merhabalar Hanımlar,
Tüp bebek tedavisinde 5 yumurta toplandı 2 tane embiriyo 5. güne ulaştı ve blastokist oluştu biri transfer için çözülürken canlılığını kaybetmiş bir tanesi ise transfer edildi sonuç negatif oldu, gebelik oluşmadı. Bu durumda olup kendiliğinden hamile kalan oldu mu sonra?