ruyyaa ne alaka 20 kisi geliyor hic anlamadim. Insan nasil emzirir valla ben ebe varken bile çekindim. Eşim haric annem kardeşim de bile ben sevmiyorum emzirmeyi. Evde dahi ya onlar çıkınca yada önlük taktim. Memen disarda falan benim hoşuma gitmiyor. Annem bir kere ameliyat oncesi gelip sütüm bakti, aa gelmis sutun git doğur sutu bile hazir dedi o kadar. Simdi ikinciye gebeyim. Annemi kardeşimi çağırmicam. Onlara yuk oluyorum cunku herkes isini gücünü birakio geliyor. 38 yasinda kadınım cocuk degilim artik. Eşimle ben halledeceğiz. Sonra görmeye sevmeye gelsinler. Eziyetini çekmeye gelmesinler. Artık boyke dusunuyorum ben. Kv ise 40 i çıkmadan gelme dicem. Asla hijyene dikkat etmeyen biri, hatta yakin bize ben gidip gösteririm. Cunku o evime gelince gittiginde evi baştan asagi temizliyorum dayanamıyorum.