honey2 fetal dna yaptırabilirsiniz ama risk yüksek çıkarsa tanı koymak için yine amniyosentez alırlar. Bunu göz önünde bulundurarak yaptırın. Bir de doktorunuza danışın derim. İkisi de maliyetli işlemler. Belki fetal dna için boşa para ödemiş olacaksınız. Hangisi daha mantıklıysa ona yönelin derim. Daha önce amniyosentez verdim ben. Şahsen onun sürecindense fetal dna tercihim olurdu. Ama dediğim gibi zaten bunun bulgusu varsa fetalden ziyade şu an amniyosentez net olacaktır.