Waveyla01 biliyomusunuz siz yazıktan sonra aklıma geldi, ilk bebeğime hamileyken çalıştığım yerde çay dağıtan bir abla vardı hamileliğimi öğrenince, keşke banada nasip olsa dedi. abla dediğim oda 40lı yaşlarda, küçük bir oğlu vardı eşi öldükten sonra evlenmiş hep doğur bi tane daha derdik, eşimin sperm üretimi yok denecek kadar az, tüp bebekte bile ihtimali çok düşük derdi. Ben doğum yaptım bigün beni ziyarete gelmek istediğini söyledi ama iki kişi gelcem diğeri süpriz dedi.bende herhalde iş arkadaşımdır dedim . Geldi tek, oturduk falan ama meraktayım, abla hangi iki kişi gelecektin dedim. Kız anladın sandım hamileyim Allah’ın mucizesi dedi. İnşallah sizede böyle nasip olsun