Kizlar merhaba ben 13 subatta dogum yaptim 3. Sezeryanim persembe gunu doktor kontrolüne gittim ultrasonla bakti rahime temiz dedi dikis yerine bakti iyi dedi neyse dun bir anda tekrardan kanamm oldu bugünde devam ediyor ayni durum basina gelen varmi ?