Kızım şu an 19 aylık ve ben ikinci hamileliğimi yaşıyorum. Bu, beklenmedik bir şekilde, kazayla gerçekleşen bir hamilelik. Aslında en büyük korkum, ilk doğumumdu. İlk doğumda, bebeğimi sadece 25 dakikada dünyaya getirmiştim, fakat dikiş sürecim neredeyse 2 saat 40 dakikayı buldu ve uzun süre o masada kaldım. Ayrıca bir mantar enfeksiyonum vardı, ancak bunun bundan kaynaklanıp kaynaklanmadığını tam olarak bilemiyorum. Çatala çıkınca sancım geçmişti ve ılkınms hissi gelmiyordu ama 10 cm açılma vardı doğum anıydı ıkınmama Rapmen yetmedi ve ebe karnıma baskı uyguladı ve bu şekilde kızım dünyaya geldi. İkinci doğumda, hem dikişten korkuyorum, hem de kızım şu an çok küçük. İki çocuğu bir arada nasıl idare edeceğimi ve bu sürecin nasıl olacağını gerçekten bilemiyorum.”