busrabaskal merveacrtsn hiç kimseyi çağırmam 11+3 yaşamıyorum sanki o kadar ağır zaten sağolsunlar hamilesin deyip bizi çağırıyorlar.beklentiye girmiyorlar
busrazeyd merveacrtsn çağırma canim hiç bisey senden ve bebisinden önemli degil ben 37 haftalik gebeyim cagirmami istiyorlar ama umursamıyorum günlük yemek zor çıkarıyorum bide misafirle uğraşamam valla