sedeff_98 ilkinde yatışım yapıldı eşimi eve gonderdım suya koydurdum yanına da telefondan dualar açmış. Doğum olunca haber verdirdik sudan çekti.
İkincide suyum geldi hastaneye gitmeden evdeki en büyük leğene (garanti olsun hahdjafjjd) ılık suya koydum okudum üfledim suyundan içtim (onu da yapan duymuştum) telefonu yanına açık bıraktım surelerle hastaneye gittim doğum olunca yine eşimden sudan çekmesini istedim. İlkini ne suyuna koyduysa eşim geç açıldı herhalde akşamdan sabaha doğurdum ikincide 3.5 saate doğum yapmıştım. Önemli olan geniş bir kaba koyup iyice açılmasını sağlamak ve doğum biter bitmez sudan çekmek yoksa rahim de açık kalıyormuş.