2_kezmom Kızlar bu konuda ne düşünğyosunuz zaten iki cinsiyet içinde şartlar aynı yüzde elli elli diye düşünüyorum çin takvimiyle tutanlarında tesadüf olduğunu düşünüyorum
newmomad 2_kezmom bence de öyle. Benim tutmadı 😂 hatta bütün hurafeler aynı şeyi gösteriyordu ama çıkmadı
1ogrencianne 2_kezmom benim de tuttu kız diyordu kız oluyor ama dediginiz gibi iki ihtimal var zaten birinden biri tutuyor
Rabia140 Benim iki si de tuttu 2.ye hamileyim kız bekliyorum 31+4 olduk çevremdekilere de baktım onların da tuttu