mucizem442 Kızlar 16+3 haftalık hamileyim göbek bölgem hep yağlıydı şimdi daha fazla doktor dün ki muayenede bebeği zor gördüğünü söyledi ne yapabilirim ki yani fikirlere açığım çok morelim bozuk
melisasak35 mucizem442 bunda yapılabilcek bişey yok diyet yapamazsın beslenmeni azaltamazsın diyet menüsü tercih et doktor zor görüyor diye moralini neden bozuyorki benim arkadasımında karnından görünmüyor doktor alltan bakıyor ama rencide etmiyor işini yapsın