habibe66yks Ben almicam pantolonlarım göbekten dolayı olmuyo düğme kısmına lastik geçirip oyle kullaniyorum tesettürlü oldugum içim tuniklerim zaten bol kesim idare etcem şimdi büyük beden pantolon alcam ilerde kullanamicam🤰😒
fgormez habibe66yks ben almayı düşünüyorum 36 haftalık olucam Allah’ın izniyle bol dökümlü tiril tiril elbise istiyorum şu sayfaya siteye bak diye önerilere de açığım😅
beautiful_ habibe66yks ayy ev gitmediğim elbise dolu zaten sürekli elbise giyiyorum oğluma alıcam ben ona da kıyafet bulmak çok zor 4,5 yaşında
Sevgiiss habibe66yks öyle idare nasıl ediyorsun canım ben hamile taytı pantolonu aldım 2 tane olsun rahat rahat giyiyorum
habibe66yks fgormez elbiselerim var benim 1 ay sonra sıcaklar baslar o zmn giyerim onları tril tiril onlar antayada yaşıyorum
habibe66yks Sevgiiss bacaklarım popom giriyo pantolona göbekte tek sıkıntı ayarlama yapıyorum ilerleyen zamanlarda elbise giyerim artık karnım çok ciktiginda
fgormez habibe66yks evet tesettürlüyüm canım karnım çok büyüdü hamile kot pantolon giyiyorum normalde ama bayramda olmaz en iyisi elbise diye düşündüm😃
fgormez habibe66yks aa ablamda antalya’da ben konyadayım 1 aya burası belli olmaz ama soğuk bile olsa elbise giyerim çünkü şimdiden ateş basıyor beni😅
habibe66yks fgormez Antalya sıcağı çok fena şimdiden havalar çok guzel diger illerde kar var burda artık kaban kazak giymiyorum
fgormez habibe66yks şu olayı canım çekti yaaa yaz gelse de yapsam😅evde daraldık artık kupkuru hava ayaz çöküyor
habibe66yks fgormez soğuk kasvetli havayı sevmiyorum ama güneşli hava oluncada disari çıkasım geliyo 😅ama her zmn çıkamıyorum