Kızlar yazın düğünümüz var. Ben bir elbise seçmiştim kendime ama KV çok sade olduğunu söyledi sen ilk gelinsin eltimin dugunune daha şık giyinmelisin herkesin gözü sende olacak seni yüceltmemiz lazım falan dedi sen en üstsun gibi konuşuyor bana değişik geliyor. Bana neden baksın millet ne alaka yani bilmiyorum ne giyilir elti düğününe kızlar? Fikir verir misiniz. Benim aldığım elbise bu linkteki elbise bunun üstüne Gold bluz giyecektim

