fatmaazel Merhaba 10+4 teyim ikili test ile fetal dna arasında kaldım. Bir de İzmir’de fetal dna için önderdiğiniz yer var mı?
mariasu fatmaazel ben ikili test yaptım ama yüksek çıktı şimdi de fetal DNA testimin sonuçlarını bekliyorum
buketdeniz19 fatmaazel ben direkt fetal dna testi yaptırdım içim rahat etsin diye canım diğer testlere girmeme gerek kalmadı hem cinsiyetinide öğrenmiş olduk erkenden 🥰 imkanın el veriyorsa bence fetal dna testi
buketdeniz19 bkrdn Nevagen de yaptırdım doktorum broşürünü verdi aradık hastane de doktorumun hemşiresi kanı alıp onlara teslim etti 10 gün içerisinde çıktı sonucum
emosduygos Bende inşallah cuma günü ikili ultrasona girip o gün birde fetal için kan vereceğim diğer testlere detaylı ultrason hariç girmeyi düşünmüyorum fetal verip kurtulmak istiyorum çok pimpirikliyim çünkü
zehraerdem35 fatmaazel eğer sağlıklı bir gebelikse doktor olumsuz birşey söylemediyse 2 li tarama yapmanızı öneririm
fatmaazel buketdeniz19 İstanbulda mı verdiniz ? Bana da doktorum fetal dna tavsiye etti 11. Haftaya yeni gireceğiz ama erken dedi
buketdeniz19 fatmaazel hayır istanbulda vermedim canım doktorun anlatıyor sana kendi bulunduğum şehirde aldılar kanı firma kanı alıp İstanbula gönderdi