Merhaba arkadaşlar dün yaşadığım olay beni çok korkuttu ve çok kafamı karıştırdı bu tarz birşey yaşayan arkadaşların yazmasını merakla bekliyorum.
32 haftalık gebeyim Dün kasılmalardan dolayı hastahaneme gittim kendi doktorum olmadığı için nöbetçi doktor beni muayene etti ve hemen doğumhaneye çıkalım dedi ebe alttan eliyle muayene etti ve 1 parmak açılma var dedi doktor hemen yatış yapalım ya da sabahı bekle sezeryan yapalım dedi fakat kabul etmedik birden bu sözleri duymak inanılmaz derecede üzdü beni çünkü daha çok küçüktü nasıl böyle bişey söyleyebilirlerdi saatlerce ağladım ciğer geliştirici iğne falan vuruldum bir sürü serum ve ilaç aldım işin garip kısmı sabah kendi doktorum geldiğinde herşeyin yolunda olduğunu rahim ağzı uzunluğunun bile gayet iyi olduğunu söyledi benim zaten erken doğum riskim vardı fakat akşamki doktor 4 cm rahim ağzımın silinip 1 cm açıklık olduğunu söylerken sabaha kadar bu açıklık kapanıp rahim ağzım geri nasıl normale döndü bi türlü anlayamıyorum böyle bişey mümkün mü hiç bilmiyorum tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim