kft beyzaerbek26 şöyle ki cnm bebek çıkıma geldiği zaman vajinanda yanma hissi olabilir sen bebeğini doğru nefes alıp ittikçe daha da kolaylaşır doğumun ve benim bildiğim kadarıyla doktor bebeği çıkarmak için müdahale etmiyo ben denk gelmedim yani
sarilale123 beyzaerbek26 ben hiç bişey hissetmedim, sadece bişeyin sıcaklığı gelir gibi oluyor. En kolay an o an bebek o ana gelene kadar ıkınma sıkıntı😂
asenazeynep defnoloj Ay ilk kez doğum yapacağım ama öyle bir söylemişsiniz ki sanki o duyguyu hissettim🥹İnşallah herkes için böyle bir avazda olup biter🌸
konaksifa beyzaerbek26 hiç ağrı olmadı bende çıkarken ama çıktıktan sonra o sancıları çeken sen değilmişsin gibi gülmeye başlıyorsun acı kalmıyor
winnie_the_pooh Herkes o kadar güzel yazmış ki doğurasım geldi hemen 😅😅 korku dolu anlatmadığınız için teşekkür ederiz sevgili anneler💜