helin_a Kızlar 4 gündür çok kötüyüm ılk başta nezle dedım geçer dedim doktora gıttım bırsey de yapmadı bugün 4 cu gün kesım tamamen gıttım kokuda almıyorum evde ne yapabılırım gerçekte. Çok kötüyüm
kizmizimavi helin_a ben de bu haldeyim boğazlarım falan çok kötüydü dün geceden beri balgam geliyor öksürürken ben de bi hastaneye gidicem artık soğuk algınlığı geçer dedim ama koku da gitti neredeyse tamamen covid mi oldum acaba diye düşünüyorum bilemiyorum