Cicek4406 bebeğiniz daha çok küçük sizin kokunuza ve kucağınızda olmak istiyor hep, birde anne karnında sıkıya alıştığı için geniş yatmayı pek sevmiyorlar, benimki de ilk başta kundak sevmiyordu ama yapa yapa alışmıştı ve park yatağında emzirme yastığını tarzında bişeyimiz vardı onu serip ortasına yatırıyodum ki biraz sıkışmış hissetsin diye, bence şuan juno da yatmasında sorun yok bebekler her an huy değiştiriyorlar bi bakmışsınız juno da yatmak istemicek kendiliğinden, şuan nasıl rahatsa siz ona ayak uydurun derim ben