hghg Kızlar 39+1 olduk hiç belirti yok aynı durumda olanlar varsa yazın yalnız olmadığımı bileyim 😂normal doğum istiyorum bide inşallah sezeryana dönmem
su656 hghg benimde o günlerde hiç belirtin yoktu. 39+6 da kontrole gittim doğuma alındım. Herkes yalancı sancıları çekmiyor içinizi ferah tutun. Bir anda oluveriyor
hizlivecocuku hghg 38+6 vajinadaki baskı artı yanma hissi karnımın ara ara sertleşmesi ve bebişin en ufak hareketinin can yakması gibi şeyler oluyor ama ne nişan geldi ne su ne düzenli sancı hala bekliyoruz salı günü suni sancıyla başlatmak isteyeceğim
begumm01 hizlivecocuku Kendi sancınızı bekleyin bir sıkıntı yoksa daha erken 41 haftadan sonra suni sancı veriyorlar daha sizin baya erken kendi sancınızı çekmek daha iyi olur
hizlivecocuku hghg canım benim bebeğin kafası 2 hafta önden gidiyor mecburum kendiliğinden gelmesini beklersem vajinal doğum olmayacak artık o yüzden önce denemek istiyorum
hizlivecocuku begumm01 maalesef kafası önde gidiyor 40 haftayı geçti kilosu da 37. Haftada 3700 ölçüldü doğurmazsam zaten doğuramicam çok irileştiği için
hghg hizlivecocuku anladım o zaman mecbur suni sancı dediğiniz gibi hayırlısı olsun sağlıklı olsun da