yavuzfk Kızlar medipol megaya gidiyorum doktorum Feride mimaroğlu kötü birşeyini görmedim ama tamda ısınamadım gibi sizce başka önerebileceğiniz doktor varmı
basak__25 yavuzfk bende megaya gidiyorum ama şu doktorla devam edeyim diyebileceğim bi doktor henüz bulamadım tavsiyesi olan varsa bende memmun olurum
Dryakbts Huriye ayşe parlak gümüşe gidiyorum aşırı memnunum. İlk gebeliğimdede ona gitmiştim ikincidede onu tercih ettim
zeynep6197 bende Feride hocaya gidiyorum ama tam olarak ısınamadım bende aynı durumdayım, nagihan kaya dokturu orda gördüm ve çok ilgili dışardan gözlemlerimle ama ücreti 6000 tl
basak__25 yavuzfk Gülsüm hanıma gittim bir kere ama muayene etmeden direkt perinatolojiye yönlendirdi gözlemdediğim kadarıyla tatlı birisiydi
nesekylrr Kızlar Derya Yaşar’ı tavsiye ederim dünya tatlısı bi kadın ama muayenesi 5800₺ olmış malesef be şuan devlete gidip son muayenelerimi ona gidicem ve onda doğum yapıcam inşallah
Mom05 Bende Elif hocaya gidiyorum gayet memnunum , soru sormadan anlatmıyor çoğu şeyi ama tarzı düşünceleri ve ilgisi beni gayet tatmin ediyor 9. Ayım sayesinde sorunsuz bir gebelik geçirdim 🩷