Kızlar burada hiç ergenlik döneminde çocuğu olan var mı bilmiyorum ama sormak istedim
Arkadaşımın çocuğu 13-14 yaşlarında. İnanılmaz isyankar tüm arkadaşlarında son model telefon olduğunu,ailelerin her gün 300-400 tlye yakın harçlık verdiğini vsvs anlatıyor.
Şaşırdım,ilerisi için korktum açıkcası. Gerçekten bu çocuklara bu imkanlar sağlanıyor mu? Asgari ücretli veya biraz üstünü alan birisi nasıl yapabilir ki bunu?