Kızlar ben hiçbir şey anlamadım dün sabah artimed erken yapmıştım çizgi çıkardı ama yalancı pozitiflik gösteren marka olduğu için güvenmemiştim zaten. Gecesinde eve dönmeden önce awox erken aldım onu yaptım idrarım çok beklememişti zaten çizgi çıkmadı. Bu sabah da ilk idrarla awox yapayım dedim uykuluydum diye tam bakamadım 5.dkya kadar bekleyemedim ama uyandığımda gölge çizgi vardı. Başına gelen oldu mu ben umutlanmak istemiyorum dedikçe hayat bana bu çubuklarla dalga geçiyor 🥲🥲🥲yardım edin tavsiye olmasa bile konuşalım 😔😔😔
