yurdtas sematopal1998 normaldir canım bebeğin gelişimiyle alakalı sorun yoksa bir çoğumuzun öyle ilerleyen haftalarda belli olmaya başlıyor 😊
3kedili2bebekli sematopal1998 18-20 haftalardan sonra çok hafif çıkmaya başlar yine hamile gibi durmaz 24-26 haftalardan sonra daha çok hamileye benzer karnınız
buketdeniz19 sematopal1998 😂 14+6 haftalık benimde 46 kilodan 44 kiloya düştüm göbeğe dair hiç birşey yok o kadar fitim ki insanlar sen nasıl hamilesin diye soruyorlar 😂 Cinsiyeti bellimi
sematopal1998 buketdeniz19 aynen bende öyleyim bazen şüphe ediom acaba bebekmi gelişmedi die milet soruor karnın yok die ama başkaları hamile olunca bir karnı cikior nebilim
buketdeniz19 sematopal1998 sağlıklı olsunda benim karnımın büyüyüp büyümemesi hiç önemli değil iç karnımız geniş olabilir canım
3kedili2bebekli sematopal1998 ay neden sistikce agirlasiyorsunuz bel ağrısı eşlik ediyor catlayacagim korkusu başlıyor 😂
sematopal1998 saziment hamile oldum halde hiç cikmior hayla zayıfım. Ben şok ya 16haftalik hamileyim birturlu kilo alamiom çok uzuluom
saziment sematopal1998 sen ve bebek sağlıklıysan hiçbir şeye takılma bacım protein ağırlıklı bebeğe faydası olan besinlerle beslen gerisi önemsiz
Fatmanur_0416 sematopal1998 normal bence benim ilk gebelik benim de göbeğim 18 20 arası hafif çıktı 25 den sonra falan dışardan belli olmaya başladı 30 dan sonra birden büyümeye başladı
bebektwo sematopal1998 daha çok yenı bazılarının erken çıkıyor 6 aydan itibaren hızla büyüyor korkmayın