AuraMomB herkesin kendi tercihi ama bir bana tuhaf geliyo sanıyordum ne gerek var neden insanlara doğurdum diye hediye vereyim yada neden insanlar üzerinde benim çocuğumun isminin yazılı olduğu birşeyi evinde tutsun ki çoğuda tutmuyor zaten alıp, çöpe atıyor 1. Derece yakınlar hariç