37+3 deyiz Son 18, Hersey hazır görünen 19 Mart ama bana daha erken gelecekmiş gibi hissediyorum 🙈🌸 bir de şey soracağım bayrama denk gelirse devlet hastanelerinde süreç nasıl oluyor bilginiz var mı ? Şu anki takibim özelde ama her ihtimale karşı devletle ilgili de bilgi almak istiyorum