masmelow oykuulku Doğum yapmadım ama rutin hamilelik kontrollerime o hastaneye gidiyorum memnunum. Doğum yapan arkadaşlarım var memnun kalıp tavsiye ettikleri için bu hastaneyi seçtim 🙏🏻🌸
bibusra Benim doğum da orda olacak doktorum o hastane ile anlaşmalıymış bende merak ediyorum açıkçası nasıl diye şuana kadar güzel şeyler duydum hastane temiz personel iyi diye
bibusra badhomian aynı doktor canım hangi haftadasın nts girdin mi süreçin nasıl geçiyor doğum planın ne
badhomian bibusra 32 ci haftaya giricem bu cuma canım yok daha kontrole gitmedim nst de bağlanmadım kasılmam yok cumadan sonrw gitmeyi düşünüyorum sen kaç haftalıksın senin sürecin nasıl ilerliyor canım çok memnun oldum bu arada
bibusra badhomian bende çok memnun oldum şuan çok şükür iyi gidiyor süreç biraz suyun fazla bi ara tansiyonum yükseldi tuz kullanmıyorum düzenli sabah akşam tansiyon ölçüyorum vitamin kan ilaçları kullanıyorum normal doğum çok istiyorum sevtap hoca da onu öneriyormuş inşallah nasıl olur ama şu fazla dedi minyonsun dedi sezeryan da olabilir dedi 38 haftada çatı muayenesi olucak bakalım o zaman anlaşılır normal doğum avantajları daha fazla kalkıp yürüyorsun ağrın acın sezeryan gibi değil dua ediyorum artık notmal olsun diye aslında 1.60 boyum annem benle aynı boyda 4 tane çocuk yapmış ve ya eski insanlar hep kısa boylu ufak ama kaç tane çocuk yapıyor bana niye öyle dedi anlamadım kafamda soru işaretleri kaldı acaba beni sezeryan a mı yönlendirdirmek istiyor pilates topu alayım dedim yok onlar gereksiz dedi yürüyüm dedim ona da gerek yok son ay önemli yürüyüş sadece dedi böyle hareketsiz de kalmak istiyorum yine 2 günde bir yürüyorum yarım saat senin süreç nasıl gidiyor doktorla
beyzahemsre Benim ilk doğumum orda oldu Hüseyin hoca ya takipliyim tekrar hamileyim yine aynı hastane aynı doktorla devam ediyoruz çok memnunum
coolmom1 ben hastane için hep iyi şeyler duymuştum, arkadaşım da yenidoğan servisinde çalıştı. gerçekten bilgili ve ilgili bir ekip var sadece bazen eksik kalabiliyorlar ama doğum yapan herkes mutlu ayrılıyor diye biliyorum. sağlıkla kucağınıza alın
crknordk Medicana beylikdüzünde geçen sene dopum yaptım çok memnun kaldım şimdi tekrar hamileyim yine oraya gidiyorum. Biraz pahalı ama olsun prensesler gibi ilgilendi doktorumda hemşirelerde.
badhomian bibusra canım sevtap hoca hep normal doğuma teşvik ediyor aslında ama tansiyonsal sorunların varsa gerçekten doktoruna güven tecrübeli bir hanım hatta bende aktif fitness yapıyorum ağırlık üzerineydi banada biraz yavaşla yürüyüşünü yap aktif kal ama ağırlığa çok girme dedi kendine değil bebeişe kilo aldırmaya çalış dedi aramızdaki diyalog hep çok iyi ilerledi sahsen anne güveni veriyor siz kaç haftalılsınız ne zaman kontrolünüz olucak ben buhun 32 ye girdim bu hafta kontrole giderim diye düşünüyorum
badhomian bibusra ya eski insanların çok imkansızlıklaı varmış canım kayınvalidemle konutlum diyorki ben bir öğrendim bebeğimi birde doğuma gittim diyo o kadar takipsiz ilerlemiş yani allaha emanet gibisinden maşllah oğullarıda gürbüz kpca kafalılar diyim 17 yasında doğurmuş ama birsürü dikiş acayip kötü sancışar vs çocuklarda 4 kg nerdeyse devlet hastanelerindede zorunlu normale zorlama var bunada uyuz oluyorum adlında ben anne ve bebek için sağlıklısı hangisiyse o olmalı diretmek yanlış ticaret odaklı doktorlarda var ama insan elbet anlıyor o doktorları tranvatik doğumlarda insanda psikoljik hasar bırakıyor açıkcası bazen normal olsun diye diretiyorlar yok omuz takılması yok baska komplike şeyler tabi allah korusun zor yani doktoruna güven bence bacim
bibusra badhomian ben 31+2 deyim canım geçen hafta gittim kontrol için bana 3 hafta sonra gel dedi nts için bakalım 38 de çatı muayenesi olacak dedi artık sık sık gidicem bakalım bebeğim çok şükür iyi kilo durumu ben kilo almadım süreçte zayıftım zaten önceden de vücudum de ödemler başladı oda normal artık son 2 ay herkes de oluyormuş tansiyonumda şuan iyi tuz kullanmıyorum heyecanla bebeğimi bekliyorum sende sağlıkla kucağına al inşallah aramızda çok zaman yok 1 hafta var yok
bibusra badhomian iletişimi çok iyi sıcak kanlı samimi anlatıyor Herşeyi öyle 5/10 dk kalmıyorsun odada önceden başka doktor a gittim odaya girmem çıkmam birdi anlatmıyordu bebeği benimsemiyordu ama sevtap hoca bebeği seviyor güzel takip ediyor bakalım doğum nasıl olucak o süreç merak içindeyim
bibusra badhomian haklısın canım güveniyorum zaten o nerde öyle olacak doktor o daha iyi bilir tecrübeli herkesin ağrı eşiği farklı bebek in durumu o zaten doğumda belli olur devlette zaten normal deniyor olmaz ise son çare sezeryan isteğe bağlı olmuyor bide sürekli devlette stajerler bakıyor ⅔ kişi alttan rahatsız ediciymiş duyduğum kadarıyla özelde sen ne dersen doktor onu yapıyor
badhomian bibusra ben açılcası birkaç kere hastanede şahit oldum acil gelen gebe oldu tansiyonu ani yükselmiş sevtap hpca mecburen hemen sezeryana aldırmıştı gebelik zehirlenmesi oluyormuş anlatmıştı tansitonuna çok dikkat et demişti çok şükür tansiton sorunu yaşamadım hiç inşllah sağlıkla doğururuz ya siz medicanadamı doğuracaksınız haftanız nedir
bibusra badhomian evet kuzum orda doğum olucak sevtap hoca orayla anlaşmış ameliyat doğum için yaman tıp merkezi de sadec muayne kontrol yapıyorum demişti bize o hastane küçük olduğu için Medikana ile anlaşmış öyle demişti ve hastane büyük otel gibi konforlu demişti ebeleri iyi dedi bende sorun değil dedim siz olun da oda doğum zamanında sizi yönlendiriyorum oraya geliyorum dedi bakalım 32 haftama girdim ⅔ gün oluyor
badhomian bibusra ay evet inşllah sağlıkla doğururuz canım iyi haberlerini bekliyorum inşllah çok memnun oldum