ayseytm Kızlar 14+3 günlük hamileyim dişim çok ağrıyo bi kaç dişçiyle görüştüm gelme dediler işlem yapmayız dediler antibiyotiği bile kendi kadın doğum doktorunuz yazsın dediler doğal yollarla falan geçmezmi bu ya
yeliz1923 ayseytm tuzlu suyla gargara yapın sarımsak koyabilirsiniz karanfil yağı da ağrıyı kesiyor şimdilik aklıma gelen bunlar
1_2_3_4 ayseytm bende aynı senin gibiydim karanfil yağını az bir pamuğa döküp dişime koydum doğuma kadar böyle devam edecem ama günde bir kere yap fazla yapma