Kıymetli anneler öncelikle cevaplayacak olan herkese teşekkürlerimi iletiyorum.
Ben doktor ve hastane arayışındayken yaklaşık iki buçuk ay önce burda Damla yasemin hanım övgüleri okudum ve gittim muayeneye çok ilgiliydi evet sonra bir kez daha gittim ikinci gidişimde o hissiyatı alamadım yani şöyle benim hiç vitamin kullanmadığımı bilmesine rağmen vitamin yazmadı sadece normal ilaç yazdı kan d vitamini vs her neyse o büyük mesele değil de yorum okudum kötü ve kötü tecrübe duydum yani dikişleri kötü yaptığına dair bir de herkes damla hanımın ne kdar güleryüzlü olduğundan bahsediyor da kimse ne kadar işinin ehli olduğunu konuşmuyor yani mesele sadece güleryüz mü işinde ehil mi değil mi gerçekten lütfen damla hanım hakkında tecrübesi olanlar bana çok net bir şekilde paylaşabilir mi lütfen teşekkürler 🙏