Kızlar geçen hafta cumartesi ultrasonda 7.12 mm ölçüldü
Bugün doktora gittiğimde ise 10.82 ölçüldü 4+1 dedi doktor daha büyük olmasını beklerdim dedi son adet tarihime göre altı haftalık olması lazım bu durum beni korkuttu başına böyle bir şey gelen var mı ?