Hafsaah doğumdan korkmuyorum çok şükür o konuda içim rahat. Sadece annelik duygusu yerleşmeye başladıkça beraberinde endişeleri de getiriyor sanırım. Sağlıklı doğacak mı ona iyi bakabilecek miyim yetebilecek miyim iyi bir anne olabilecek miyim gibi tonlarca soru yer etmeye başlıyor insanın kafasında. Ve sanırım anne olduğun sürece de bu hisler geçmeyecek sadece bunlarla yaşamayı öğreneceğiz.
Doğumunuzun iyi geçmesine gerçekten çok sevindim daima sağlıklı uzun bir ömrü olsun bebeğiniz inşallah. İyi dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Söylediklerinizi dikkate alacağım gerçekten. Amiiiiin inşallah sağlıkla gelir bebeğim. 🥰♥️